יום שני , אפריל 7 2025

קידום אורגני או ממומן – במה עדיף לבחור?

כאשר אתם ניגשים לבצע קידום לאתר יהיה עליכם לבחור בין קידום אורגני לבין קידום ממומן. כמובן שלכל אחת מהאפשרויות האלה יהיו את הפלוסים ואת המינוסים שלה. אתם מהצד שלכם צריכים לעשות את הבחירה הנכונה לכם, זאת שתאפשר לכם להוציא ממנה את המירב. כדי שתוכלו לדעת מה לבחור יהיה עליכם להכיר את הפלוסים ואת המינוסים של כל אופציה. כך לא תעשו בחירה שגויה שרק תצעיד אתכם לאחור. חשוב להבין כי כל בחירה שאתם עושים יכולה לקחת אתכם קדימה או אחורה. בחירה מוטעית לא רק שתעכב את ההתקדמות, במקרים חריגים היא תצעיד אתכם אחורנית. אם תקראו את הפלוסים ואת המינוסים של קידום אורגני וממומן, אין סיבה שתרגישו תחושת פספוס

צילום: freepik

היתרונות והחסרונות של קידום אורגני


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 

כאשר מדברים על היתרונות של קידום אתרים אורגני ניתן לראות כמה יתרונות ברורים. הראשון שבהם הוא שהתשלום מתבצע רק למקדם האתרים, אותו איש מקצוע שעושה את העבודה. לא יהיה עליכם לשלם לגוגל או לכל גוף אחר שמבצע את הקידום בשבילכם. בו בזמן האפקטיביות של הקידום תתפרס על פני זמן רב, יותר הרבה ממה שתיארתם לעצמכם. כך לא תרדו אל תחתית תוצאות הדירוג דבר שיחזיר אתכם עוד צעד לאחור. אינכם תלויים באף גורם, התלות היחידה שלכם תהיה באיש המקצוע שעושה את העבודה בשבילכם.

מה לגבי החסרונות של קידום אורגני? החיסרון שאי אפשר לפספס הוא הזמן שייקח עד שתתחילו לראות תוצאות. אם לא נעשתה עבודה מקדימה עד שרואים את הניצנים הראשונים עוברים כמה שבועות. בכל זאת צריך להראות למנועי החיפוש כי העבודה שנעשית באתר היא עבודה לטווח הרחוק. בו בזמן קידום אורגני הוא קידום שחובה לעשות אותו בצורה זהירה וממוקדת. אם לא תבחרו את הביטויים הנכונים יכול להיות כי הקידום לא יספק את התוצאה שאותה רציתם להשיג.

 

היתרונות והחסרונות של קידום ממומן

 

אחרי שדיברנו על קידום אורגני, הגיע הזמן לדבר על קידום ממומן. היתרונות של קידום ממומן גם הם רבים, כל אחד יכול לראות אותם קצת אחרת. היתרון הראשון הוא שלא תצטרכו להמתין זמן רב עד שתראו את התוצאה הרצויה. התוצאה מופיעה מיד אחרי שהתחלתם את הקמפיין, אפילו אם גוגל לא הכירה את האתר קודם לכן. לא נדרשתם מכם עבודת נמלים, האתר יקודם במנועי החיפוש בדיוק כפי שהוא לא משנה איך הוא בנוי.

מבחינת החסרונות ניתן להגיד כי העלות של קידום ממומן תהיה עקב האכילס. הרי כמו שאתם מתארים לעצמכם יהיה עליכם לשלם מאות או אלפי שקלים כל חודש כדי לראות תוצאות. ביום שבו תפסיקו לשלם, תמצאו את עצמכם חוזרים שוב לאנונימיות מוחלטת. בעוד בקידום אורגני התוצאות נשארות גם לאחר הפסקת התשלום, כאן המצב יהיה שונה לגמרי. יש כאלה שחוששים מאוד להגיע למצב שבו התשלום יופסק, ואף אחד לא ימשיך להיכנס אליהם לאתר.

 

איך יודעים איזה קידום לבצע?

 

כדי לעשות את הבחירה הנכונה יהיה עליכם קודם כל להתייעץ עם איש מקצוע. איש מקצוע שמכיר את כל האופציות שניצבות לפניכם, הוא יגיד לכם איזה אופציה תהיה הנכונה לכם. אתרים שאמורים להתקיים זמן ממושך צריכים ללכת על האופציה של קידום אורגני. מצד שני אתרים זמניים שלא אמורים להתקיים לאורך זמן צריכים לבצע קידום ממומן. מי שיש לו את הסכום הנדרש יכול לשלב בין קידום אורגני לבין קידום ממומן עד להשגת המטרה הרצויה. לא תמיד יהיה עליכם לבחור רק באפשרות אחת מבין האפשרויות הקיימות.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פסקל מחשבים גבעתיים

מעבדת הסלולר הכי נחשבת בגבעתיים לשנת 2025

תפריט נגישות