בכדי להגביר את החשיפה של פרופיל העסק שלכם לקהל היעד שלכם ללקוחות פוטנציאליים חדשים, מומלץ לשים דגש מרכזי על עיצוב הפרופיל עצמו ועל עיצוב התכנים אותם אתם מעלים. במדריך זה, נסביר כיצד עיצוב נכון יכול לתרום לחשיפת העסק שלכם ולהגדלת האפקטיביות של החשבון שלכם.
מדוע הגדלת החשיפה באינסטגרם משמעותית עבור עסקים?
דמיינו לעצמכם שאתם עומדים בפקק בכביש, כאשר מצד אחד שלכם עומדת פיאט פונטו שנת 1998, ומהצד השני עומדת פרארי. לאיזה צד תסתכלו יותר? מן הסתם, ככל הנראה שתסתכלו לצד של הפרארי. אחת הסיבות לכך, היא העיצוב המרשים שיש לפרארי לעומת הפיאט. אותו דבר תקף גם לגבי חשבונות אינסטגרם. כשאדם נכנס לחשבון עסקי באינסטגרם, העיצוב אותו הוא רואה יכול למשוך אותו ולגרום לו להסתכל עוד, או לשעמם אותו ולגרום לו לעבור לעמוד הבא. אם כך, מובן כי לעיצוב החשבון שלכם ולאיכות התכנים אותם אתם מעלים יש חשיבות אדירה בהצלחת החשבון העסקי שלכם באינסטגרם.
כמו כן, האלגוריתם של אינסטגרם נותן חשיבות אדירה לעניין העיצוב. זאת, כיוון שהאלגוריתם נוטה לתת “עדיפות” בפיד לפוסטים ופרופילים בעלי כמות גבוהה של לייקים ועוקבים, כך שאם החשבון שלכם לא ימשוך את העין של הגולשים, האלגוריתם יוריד את החשיפה שלו אף יותר והוא יבלע עמוק בתוך מעמקי הרשת החברתית.
יצירת רושם חיובי על עוקבים חדשים
כפי שציינו, אנשים יעדיפו להסתכל על דברים שנראים להם טוב בעין. כשגולש נכנס לחשבון האינסטגרם של העסק שלכם, העיצוב של הפרופיל יוצר אצלו רושם ראשוני בעל חשיבות אדירה. במידה והגולש אהב את מה שהוא ראה, הוא ככל הנראה ירצה להמשיך להסתכל על פרופיל העסק שלכם, להיכנס לפוסטים שהעליתם ולעקוב אחריכם. מנגד, אם העיצוב שלכם משעמם ולא ייחודי, הוא ככל הנראה יעבור הלאה ולא יכנס לפרופיל שלכם שוב.
כידוע, לרושם ראשוני אין הזדמנות שנייה, כך שחשוב מאוד לדאוג לעיצוב נכון של הגריד ושל הפוסטים שלכם כך שימשכו את העיניים של הגולשים הנכנסים אליו בפעם הראשונה.
הגדלת כמות העוקבים והלייקים
ברגע שהעיצוב שלכם התחיל למשוך גולשים ולקוחות חדשים, תגיע גם עלייה בכמות הלייקים והעוקבים שתקבלו. כמו שאמרנו קודם, האלגוריתם של אינסטגרם מדרג חשבונות ופוסטים שונים לפי כמות הלייקים והתגובות שהם מקבלים, כך שעיצוב נכון יגרום לחשיפה של הפרופיל העסקי שלכם ושל הפוסטים שאתם מעלים לעלות באופן אקספוננציאלי.
תוכן מעניין ואיכותי
גם לתוכן עצמו אותו אתם מעלים יש חשיבות אדירה בהבאת עוקבים חדשים ושימור עוקבים קיימים. כידוע, התחרות באינסטגרם היא ברמה גבוהה מאוד, כשיש חשיבות אדירה לחזות ולאיכות התוכן. שימו לב שהתוכן שאתם מעלים עולה בקנה אחד עם העיצוב הכללי של הפרופיל שלכם, עם המוצרים והשירותים שאתם מפרסמים ועם התדמית אותה אתם מנסים להקנות לעסק שלכם ברשת.
בנוסף, מומלץ מאוד לשים לב שהתמונות והסרטונים שאתם מעלים הינם באיכות גבוהה ולא מטושטשים, שכן דברים כאלה מהווים כיום ירידה מהסטנדרט וצורמים מאוד לעיני לא מעט גולשים. כמו כן, השתדלו לא להכביר במילים גבוהות ולחפור יותר מדי בתיאורים של הפוסטים שלכם. אחרי הכל, רוב האנשים לא נכנסים לאינסטגרם בשביל לקבל הרצאות, על אחת כמה וכמה כשזה מגיע לפרופילים עסקיים.
באילו עוד דרכים ניתן להגדיל את החשיפה של העסק באינסטגרם?
מעבר לעיצוב, ישנן כמה דרכים להעניק לחשבון העסקי שלכם את התמריץ הראשוני לו הוא זקוק כדי להתחיל את המסע שלו בעולם האינסטגרם עם יתרון. אחת הדרכים הפופולריות והנפוצות ביותר כיום היא קניית עוקבים לאינסטגרם עבור החשבון שלכם. כיוון שהאלגוריתם של אינסטגרם מדרג פרופילים ופוסטים לפי כמות הלייקים והעוקבים שלהם, קנייה של לייקים ועוקבים עבור החשבון שלכם למעשה תנצל את האלגוריתם לטובת הגדלת החשיפה שלכם, כך העוקבים והלייקים שתקנו למעשה יביאו לייקים ועוקבים מגולשים אמיתיים. בארץ, ישנן לא מעט חברות המציעות שירותי קניית לייקים ועוקבים, כגון סושיאל בוסט.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il