במכללה האקדמית רמת גן, פועלת בצניעות אך נחישות רבה מחלקת שיווק בניהולו של עמית וולקוביץ. “המועמדים ללימודים אקדמיים מחפשים שני דברים עיקריים – שירותיות ואמינות. כמנהל השיווק של המכללה אני מקפיד שהמידע הניתן למועמדים יהיה מלא ומקיף. האתגר שלנו הוא כיצד להעביר מידע רב בצורה אמינה ונגישה”, מציין וולקוביץ בנחרצות.
בשנים האחרונות מתקיים שיח ציבורי פתוח האם האקדמיה הנה רלוונטית לשוק העבודה. הקולות הטוענים שלא לכל המקצועות נדרש תואר אקדמי נשמעים מכל עבר. זאת ועוד, מגוון האפשרויות שעומדות כיום בפני המועמדים הן רבות ומגוונות. עם האתגר הזה החליטו באקדמית רמת גן להתמודד בצורה ישירה וברורה.
בתהליך מיון מועמדים למוסד אקדמי יש לקחת בחשבון משתנים רבים. בראש ובראשונה יש להבין היטב את העדפותיהם של המועמדים, אשר לעתים רבות מתלבטים בכלל מה ללמוד. יתרה מכך, העולם האקדמי מורכב ויש לעמוד בתנאי קבלה ובדרישות קפדניות של המועצה להשכלה גבוהה. ומעל לכל זה ישנו ההיצע הקיים במוסד עצמו. “כאן בדיוק נכנסים לתמונה יועצי הלימודים המוכשרים של המכללה. התפקיד שלנו הוא להעניק מידע רב בצורה נגישה ואמינה. החל ממפגשי מידע כלליים בהם ניתנת סקירה מקיפה על שוק ההשכלה בישראל, כשירות לכל המועמדים אפילו אם לא נרשמו למכללה, ועד ייעוץ פרטני ואישי לכל מועמד ומועמדת”, מתאר וולקוביץ את החשיבות בקבלת הכוונה וייעוץ מקדים ללימודים האקדמיים.

“לסיכום”, אומר וולקוביץ, “הדרך הזו משתלמת. גידול של 10% בתוך שנה אחת במספר הסטודנטים, ואגב גידול של 23% בשלוש השנים האחרונות כולל שנות הקורונה, הנה ההוכחה שייעוץ אמין חשוב למועמדים ומוערך מאד על ידיהם. דומני, שמוסד אקדמי שמכבד את עצמו אינו יכול להרשות לעצמו דרך אחרת”.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il