האם רופאת ילדים בשכונת עמידר נהגה בצורה לא הולמת כלפי המטופלים? לטענת אחת האמהות שפרסמה פוסט בפייסבוק התשובה חיובית.
“היום הגעתי לרופאת הילדים עם ילדים חולים שלשניים מהם היה תור ולאחד לא, כולם בוערים מחום ולמרות שהרופאה חזרה מחופשה היא סירבה בתוקף לבדוק את הילד. לא הצלחתי להזמין תור כי לטענת הפקידה הרופאה עמוסה. כששאלתי את הרופאה למה אם אין אנשים נוספים היא לא יכולה לבדוק את הילד היא ענתה שהיא לא חייבת הסברים ונמאס לה שאנשים פה חושבים שהיא שפחה”.
לדברי האם, “זו לא הפעם הראשונה שאני מרגישה זלזול ומסתבר שעוד כמה אימהות. לא נראה לי שזה היחס שאנו צריכים לקבל. כרגע הילד שלי בוער מחום וללא טיפול. וממקרה דומה שהיה לי עם אותה רופאה בעבר הצטרכתי להגיע עם הילד לבית חולים ובשיא החוצפה כשהגענו אליה אחר כך שוב היא אמרה שעל כל פיפס אנחנו רצים לבית חולים.
בשירותי בריאות כללית התייחסו ברצינות לפנייה ואמרו כי הם מגנים את התנהגות הרופאה. “מיד עם קבלת התלונה יצרנו קשר הן עם הרופאה שבנדון והן עם המטופלת המתלוננת, לצורך בירור המקרה. אנו מצרים על השתלשלות העניינים ושמחים כי מצבו הרפואי של הילד הוטב. הקופה דואגת למתן שירות רפואי מקצועי ואדיב ואנו פועלים שמקרים מהסוג שתוארו לא יישנו”.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il