יום ראשון , יולי 7 2024

עיר של אריות ודבורות: לביא ומאיה השמות הנפוצים ברמת גן

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה פירסמה היום (ג') את השמות הנפוצים ביותר לתינוקות בארץ. ברמת גן לביא הוא הפופולרי בין הבנים, מאיה בין הבנות. ומהם השמות הנפוצים בישראל לשנת 2023?

אריה ודבורה. צילום אילוסטרציה canva
צילום אילוסטרציה canva

השם הפופולרי ביותר ברמת גן לבנים שנולדו בשנת 2023 הוא לביא. לא פחות מ-33 כאלה נולדו בשנת 2023 להורים רמת גנים גאים וכ-3% מכלל התינוקות ברמת גן.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


סגנו של לביא הוא נועם עם 28 רמת גנים חדשים העונים לשם זה. אורי ואיתן תופסים את המקום השלישי עם 27 כל אחד, ואדם (חביב גבעתיים, למי שתוהה) וארי סוגרים את השישייה הראשונה עם 24 תינוקות רמת גנים העונים לשם זה כל אחד.

כי אם לביא ישאג? | נתונים: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה
כי אם לביא ישאג? | נתונים: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה

בכל הנוגע לבנות הרי שמאיה כבשה את הפסגה בגדול. לא פחות מ4.33% מכלל הבנות שנולדו להורים רמת גנים גאים נקראות בשם מאיה. סגניתה של מאיה היא ליה עם 29, אלה היא השלישית עם 26 רמת גניות חדשות העונות לשם זה. אריאל ונועה סוגרות את החמישייה המובילה עם 22 תינוקות כל אחת.

מאיה מרמת גן? נו, אתה מכיר אותה | נתונים: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה

מה בשאר המדינה? דוד עדיין מלך ישראל – והמלכה? עדיין אביגיל

בכל הנוגע לשאר המדינה (לפחות מבחינת הצד היהודי שלה), הרי שדוד עדיין השם הנפוץ ביותר בישראל כש-2.71% מכלל התינוקות שנולדו בישראל זכו להיקרא על שם המלך המקראי.

לביא שפרץ ברמת גן ניצב שני עם 1,415 בנים בשם זה. יוסף עם 1,324, רפאל עם 1,312 ואריאל (שם שזכה לאינפלציית יתר בשנים האחרונות וכותב שורות אלו מבקש מהורים למגר את התופעה) סוגר את החמישייה הראשונה 1,264.

דוד עדיין מלך ישראל | נתונים: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה
דוד עדיין מלך ישראל | נתונים: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה

בכל הנוגע לגזרת הבנות, הרי שגם כאן הלכו הישראלים על האיזכור המקראי. המובילה הנשית בקרב התינוקות היא לא אחרת מאשר אביגיל, עם לא פחות מ-1,278 אביגיליות חדשות שתופסות 2.04% מכלל התינוקות החדשות שנולדו בישראל ב-2023.

במקום השני איילה עם 1,171, תמר, שרה ומאיה הרמת גנית סוגרות את החמישייה המובילה (בהתאמה).

השתדרגה מאז נבל הכרמלי. אביגיל | נתונים: הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה

ומהם השמות הנדירים ? (או איך ירדו מור, ליאת ולילך מגדולתן ומניין הגיח לוקאס)

בקרב הבנות נרשמו לא מעט בנות בעלות עד 5 איזכורים בלבד. בין שמות אלו הן: תמרי, שמש, שליו, שלומציון, שירז, שיין, שאשא, רייצא, קרולינה, קמיל, קורן, קארין, צירי, פעריל, עימנואל, עטקא, עטיא, ניגון, מריאל, מלכי, מל, מיקאלה, מילנה, מור, מאשה, מאלי, לירן, לילך, אורייה, אורנה, אידל, אייבי, אלאור, אלון, אלטא, אנאיה, אריאנה, אשחר, ביתיה, בריינדל, ברקת, בת ציון, גיה, דילן, הודאל, הענטשא, ויקטוריה, טופז, יפית, יקירה, לאני, להיה, לי-יה, ליאת ולידר.

בקרב הבנים בעלי 5 האיזכורים בלבד: תובל, שראל, שלומי, שילו, שובל, רועה, רובי, קים, עמיעד, עמינדב, עיליי, סיאל, סאני, נתיב, מילן, מידן, לוקאס, יהלום, ידיד, טהר, דמיאן, דוריאן, גורי, ארתור, אלישי, אלאורי, אילי, אידו, אדי, אבי ואבא.

אולי יעניין אותך גם:

תושב השטחים תקף אישה וביצע בה מעשה מגונה בחניון בי”ח שיבא רמת גן

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שטרית (משמאל) ונודלמן. “מישהו אחר היה יכול להתעצבן” | צילום: דוברות מד”א

תושב רמת גן ניצל בנס: החובש זיהה שאינו נוסע בירוק – והציל את חייו

תפריט נגישות