*לנוכח האירועים הביטחוניים, שירותים מותאמים למצב עבור לקוחות כללית.
שירותי און ליין – רופאי משפחה ורופאי ילדים
ייעוץ און ליין החל מהשעה 13:00 רפואת ילדים עד השעה 06:00 בבוקר ורפואת משפחה עד השעה 24:00. ניתן לפנות לשירות דרך אפליקציית כללית, אתר או מוקד שירות
רופא שיניים אונליין בכללית סמייל
התייעצות בווידאו עם רופא שיניים בסמארטפון. השירות ניתן למטופלים הזקוקים לרפואת שיניים דחופה.
מטופלים שזקוקים להדרכה רפואית או כאלה הזקוקים לייעוץ מתאים למצב של חתיכת שן שנשברה (למשל תוך כדי לעיסה), דלקת חניכיים שמחייבת נטילת אנטיביוטיקה טרם הטיפול, נפיחות בפה שמחייבת אנטיביוטיקה (למשל ליד שן שעברה טיפול שורש), דלקת סביב שן בינה, נפילת שן מתותבת או שבר קטן של חרסינה בכתר.
לאחר קבלת הייעוץ הרפואי בווידאו ייקבע לכם תור להמשך טיפול במרפאה בהתאם לצורך. השירות יורחב וייפעל עד השעה 20:00 . לקבלת השירות יש להתקשר למרפאה ולעקוב אחר המידע בנתב.
לאתר כללית סמייל לחצו כאן
קו תמיכה להתמודדות עם מצבי דחק ולחץ
מאתמול נרשמת עליה בפניות של מטופלים בשל חרדה. נורית איתן גוטמן, מנהלת השירות לעבודה סוציאלית בכללית: ״מצבי חירום ודחק מערערים לעתים את היכולות שלנו לפעול באופן מיטבי.
לקבלת סיוע ראשוני, להתארגנות מחדש ולהתמודדות רגשית, ניתן לפנות לקו התמיכה של כללית המאויש על ידי עובדים סוציאליים ופסיכולוגים – 24/7.״
ליצירת קשר טלפוני לחצו כאן
שירות בית מרקחת און־ליין
הזמנת תרופות מרשם ומוצרים נוספים באמצעות אפליקציית או אתר כללית. ניתן לבחור במסלול איסוף עצמי מבית המרקחת ללא המתנה או לקבל משלוח עד הבית.
פטור מדמי משלוח עבור מטופלים מעל גיל 75 או אלה המזמינים בסכום של מעל 150 ₪ (לא כולל תרופות ללא מרשם) .
לכניסה לשירותי בית מרקחת און ליין לחצו כאן
מועדוניות לילדי עובדים
על מנת לאפשר להורים להגיע לעבודה ולתת שירות רפואי למטופלים נפתחו מועדוניות לילדי עובדים במרפאות ובבתי חולי של כללית.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il