יום שלישי , נובמבר 26 2024

100% זכאות לבגרות – האחוזים הגבוהים בבתי הספר ברמת גן ובגבעתיים

משרד החינוך פרסם אמש את תמונת המצב של מערכת החינוך בישראל לפי חלוקה לישובים. ''התמונה החינוכית'' מציגה את כלל הרשויות ואת המקומות בהם ממקומות לפי מדדים שונים של זכאות לבגרות, נשירה ועוד. בין הנתונים הבולטים נמצאות רמת גן וגבעתיים עם אחוזים גבוהים של זכאות לבגרות המגיעים ל 100% בחלק מבתי הספר.

תמונת מצב חינוכית - נתוני משרד החינוך
תמונת מצב חינוכית - נתוני משרד החינוך

ערב פתיחת שנת הלימודים תשפ”א מפרסם משרד החינוך תמונת מצב חינוכית הנוגעת בכל הערים והמועצות במדינת ישראל. מהנתונים ניתן להפיק מידע רב על איכות החינוך בערים השונות.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ העירונית

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


גבעתיים נמצאת במקום הראשון בארץ מקרב הערים בנתוני הזכאות לבגרות (ללא חנ”מ) עם 97.9%, כאשר משקללים גם את נתוני החינוך המיוחד עולה כי גבעתיים נמצאת במקום השני בארץ מקרב כלל הערים עם נתון מרשים של 93.8% כאשר רמת השרון עם נתון כמעט זהה במקום הראשון 93.9%.

נתוני הזכאות מרשימים במיוחד לאור העובדה כי לא בכל הערים בארץ קיימים בתי ספר ומסגרות לחינוך מיוחד.

בבתי הספר שמעון בן צבי בגבעתיים, בישיבה התיכונית בנים ברמת גן וגם באולפנת הרא”ה ברמת גן נרשמו נתונים מדהימים של 100% זכאות לבגרות.

אילוסטרציה. בית ספר עתיד צילום תומר קרן
אילוסטרציה. בית ספר עתיד צילום תומר קרן

ראש עיריית גבעתיים רן קוניק בירך את צוותי ההוראה בגבעתיים, מנהלים, הורים, מחזיק תיק החינוך פרופ׳ אופלטקה וכל צוות מינהל החינוך הנוער והצעירים בראשותה של ראש המינהל הגב׳ אירית אהרונסון וציין כי להישג זה שותפים כל השחקנים: מנהלי/ות ומורי/ות בתי הספר, ההורים שתומכים ומשקיעים בילדיהם, מערכת החינוך של העירייה וכמובן, התלמידים והתלמידות המוכשרים/ות שלנו.

אירית אהרונסון, ראש מנהל החינוך בגבעתיים ציינה: “זה המקום להודות למנהלי בתי הספר התיכוניים ולצוותיהם על עבודה אינטנסיבית שבבסיסה התפיסה ש”לכל התלמידים הזכות והיכולת להצליח ותפקידנו להוביל אותם לשם. בתי הספר התיכונים בגבעתיים הם הטרוגניים ואינם ממיינים וברובם משולבים גם תלמידי החינוך המיוחד. הנתונים שהתפרסמו כוללים את כלל התלמידים. חשוב לי להדגיש שהישגים כאלה נובעים ממעקב שוטף ומקצועי לצד דאגה אינסופית לעתידו של כל תלמיד ותלמידה. עיקר העבודה של צוותי בתי הספר הוא בחיזוק המוטיבציה של התלמידים ובגיוסם ללמידה ולהצלחה, לצד תגבורים אינסופיים קבוצתיים ופרטניים. “תעודת בגרות” בחברה המודרנית היא “ערך” משמעותי ומהווה בסיס להתקדמות של האדם בחברה ואסור לזלזל בחשיבותה. לצד כל זאת כמובן שיש לחנך לערכים, לחוסן נפשי, לאהבת האדם, לנתינה, לסובלנות ולהכין את התלמידים למציאות טכנולוגית מתקדמת ויזמית”.

במנהל החינוך בגבעתיים ציינו כי האחריות המקצועית של כל איש חינוך היא לייצר סביבת למידה מפרה ועדכנית, החותרת להישגים ולהצטיינות. במהלך 6 השנים האחרונות גבעתיים נמצאת בעלייה מתמדת בתוצאות בחינות הבגרות ומהווה חוד חנית ובמדינת ישראל.

בשנים האחרונות הוקמו בגבעתיים מרחבי למידה מגוונים וחדשניים, המשרתים את כלל תלמידי העיר, הנוער והצעירים, כל צוותי החינוך בעיר עוברים הכשרה מקצועית, כל צוותי החינוך עוברים הכשרה לאסטרטגיות הוראה חדשניות ויזמיות.

שותפויות בין התלמידים, הנוער והצעירים, יוצרים חיבורים עם חברות עם יזמים ועם ארגונים. הילדים והנוער שותפים, פעילים ומעורבים, מפתחים תכנים לימודיים, מלמדים חברים, הוגים ומיישמים מיזמים חברתיים לטובת הקהילה בגבעתיים ובכלל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תיעוד האופניים והקורקינטים החשודים כגנובים. צילום: דוברות המשטרה

תושב תל אביב נעצר בחשד לגניבת אופניים וקורקינטים באיזור גבעתיים

תפריט נגישות