פתיחת שנת הלימודים היא תקופה לחוצה לכל הורה. צריך להחזיר את הילדים למסגרות, להתארגן עם הציוד הנדרש, לבצע תשלומים לחוגים ולצהרונים. זו הסיבה שבתקופה זו נהוג שבמוקדי החינוך מתגברים את כוח האדם כדי לתת מענה לכל ההורים שפונים לקבל שירות.
לטענת הורים ברמת גן שפנו למערכת “רמת גן גבעתיים ניוז” ההערכות בבית עמנואל הייתה פחות טובה. “דווקא בשיא הלחץ קרס האתר של בית עמנואל ובמשך יומיים נותרנו ללא מענה”, אומרת אחת האמהות. “אני ובעלי עובדים מסביב לשעון ואנחנו לא יכולים להיות כל היום על הטלפון עם בית עמנואל. זה פשוט בלתי אפשרי. במקום לתגבר את העמדות ולהיות יותר זמינים מישהו שם נרדם בשמירה. אחרת אין לי הסבר למה לא עונים שם”.
אם אחרת טוענת כי “זו לא הפעם הראשונה שאני נתקלת במענה לקוי בבית עמנואל. כבר תקופה ארוכה שאנחנו מרגישים שלא מתייחסים להורים כלקוחות שצריכים לקבל שירות, אלא כנודניקים שצריך להזיז מהדרך”.
בחודש שעבר הודיע מ”מ ראש העירייה, ליעד אילני, כי “בשנים הקרובות נשקיע עשרות מיליונים בבית עמנואל ובחינוך כדי להוביל את החינוך במדינת ישראל”.
לדברי ההורים, “עד עכשיו אנחנו לא מרגישים שמשקיעים בשירות. כנראה שרק אם כל ההורים יתאגדו ביחד לפעולה משותפת – ולא יסתפקו בכתיבת פוסט זועם – אז יהיה שינוי”.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il