יום שלישי , נובמבר 26 2024

דעה: משרד החינוך קודם מגדיל כיתות, אחר כך מקטין (למשל בגבעתיים)

ההורים השביתו את הלימודים בבתי הספר כצנלסון וברנר בגבעתיים בשל הכוונה לפרק כיתות
ההורים השביתו את הלימודים בבתי הספר כצנלסון וברנר בגבעתיים בשל הכוונה לפרק כיתות

לאחרונה קיבלו הורים לילדים בכיתות ב’- ו’ שילדיהם לומדים בבית הספר כצנלסון וברנר בגבעתיים הודעות על הכוונה לסגור כיתות ולפזר את התלמידים בין הכיתות השונות, כיוון שהכיתות לא עומדות בתקן.
מדובר בכיתות של 32-36 בעוד שלפי מדיניות התקן הארצית של משרד החינוך, שאמורה לעבור מן העולם בגלל הרפורמה עליה הצהיר משרד החינוך, כיתה נוספת נפתחת החל מהתלמיד ה- 41. כלומר הטענה של משרד החינוך היא שהכיתות שחרב הסגירה מונפת על צווארן הן קטנות מידי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


משרד החינוך הכריז על רפורמת “הכיתות הקטנות” לפיה מספר התלמידים בכיתה בבי”ס היסודי לא יעלה על 32-34 תלמידים, אבל בשטח, לפחות בעיר גבעתיים, הדברים נראים אחרת לגמרי. אותנו זה קצת מבלבל, האם כיתות קטנות הן לא בעצם המטרה של הרפורמה? האם משרד החינוך בעצם מגדיל את מספר התלמידים בכיתה רק בגלל שהרפורמה חלה על התלמידים מכיתה א’?
ההחלטה להחיל את הרפורמה מכיתה א’ ולמשך חמש שנים היא נכונה והגיונית, ברור שהרפורמה היא תהליך שלא יכול להתרחש ביום אחד, אך מה ההיגיון בלהגדיל את הכיתות הגבוהות יותר ביסודי רק כי חל עליהן התקן הישן?

תגובת משרד החינוך: “הרפורמה בעיצומה ועל פי הרפורמה כיתות הלימוד בישראל לא יעלו על 34 תלמידים בכיתה, ובשכבות האוכלוסייה החלשות יותר לא יעלו על 32 תלמידים בכיתה. זהו מתווה צומח, כשבכל שנה עוד שכבת גיל נכנסות לרפורמת הכיתה הקטנה – כך שבתוך 5 שנים (מתשע”ו) כל תלמידות ותלמידי ישראל בבתי הספר היסודיים מכיתה א’ ועד כיתה ו’ ילמדו בכיתות קטנות”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

תיעוד האופניים והקורקינטים החשודים כגנובים. צילום: דוברות המשטרה

תושב תל אביב נעצר בחשד לגניבת אופניים וקורקינטים באיזור גבעתיים

תפריט נגישות