יום שישי , מרץ 29 2024

רמת גן – בונים באחריות

בשנים האחרונות העיר רמת-גן עוברת מהפכת התחדשות עירונית ענפה ומשנה את פניה, בשאיפה להבטיח שבתי העיר יתחדשו באופן אחראי ומיטבי, תוך שמירה על הסדר הציבורי וראיית טובת התושב ובטיחותו. 

קריסת עמוד חשמל באתר בניה
קריסת עמוד חשמל באתר בניה

בעקבות ריבוי אתרי הבניה בעיר ולאור היקף התאונות בענף ברחבי הארץ שזינק בשנים האחרונות, הורחבה פעילותה של מחלקת הפיקוח על הבניה בעיריית רמת-גן. המחלקה שמה לה למטרה לעשות כל שביכולה לסייע בהפחתת תאונות העבודה ובהעלאת המודעות לתופעה ומנהלת מאבק בלתי מתפשר, במטרה לאכוף את חוק התכנון והבניה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן


מחלקת הפיקוח על הבניה מהווה חלק בלתי נפרד מאגף ההנדסה ועובדת בממשק הדוק עם השיטור העירוני והפיקוח העירוני באגף האכיפה ובשיתוף פעולה עם מינהל הבטיחות במשרד העבודה והרווחה. בין פעילותיה השוטפות להידוק הפיקוח והבקרה על אתרי הבניה בעיר: מעקב אחר בניה חוקית בהתאם להיתרים, טיפול בחריגות על פי חוק התכנון והבניה, ביצוע ביקורות בגמר בניה ועוד.

במטרה לחדד את הוראות התקנות ואת הוראות הבטיחות בתחום הבניה, יוזמת מחלקת הפיקוח על הבניה, זו השנה השלישית ברציפות, כנס בטיחות באתרי בניה ובסביבתם בעיר רמת-גן, המיועד לקהל היזמים והקבלים הבונים בה. הכנס יתקיים ביום רביעי ה-24.10.18, בין השעות 14:00-08:30, באשכול פיס, רחוב רוקח 118, רמת-גן.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן  ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר

הכנס מהווה נדבך מתוך מארג יוזמות ופעילויות מיוחדות של מחלקת הפיקוח על הבניה ומהנדסת העיר, להעלאת מודעות היזמים והקבלנים לנושא הבטיחות בבניה ולמען שמירה על ביטחונם האישי ועל ביטחון הציבור. בין הנושאים שיועלו בכנס: בטיחות באתרי בניה, בטיחות בקרבת מוסדות חינוך, דגשים בבטיחות ביסוס והפעלת עגורן ועוד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סבבוס צילום נטלי פורטי

סבבוס רמת גן עובר לשעון קיץ: לוחות הזמנים המעודכנים

תפריט נגישות