יום שישי , אפריל 19 2024

המחיר למשתכן ברמת גן: 397 יחידות דיור ייבנו במסגרת הפרוייקט

כ-397 יחידות דיור יבנו בשני מתחמים באזור המבוקש שבשכונת קריית חינוך החדשה, רבע מהן לטובת תושבי העיר. ראש עיריית רמת-גן: "שילוב של אוכלוסייה צעירה בשכונה איכותית כמו קריית החינוך, תזניק את העיר לשיאים חדשים"

מחיר למשתכן ברמת-גן

הוועדה המקומית אישרה השבוע את המתחם הראשון בפרויקט הלאומי של “מחיר למשתכן” ברמת-גן, כאשר רבע מהדירות בו הוקצה עבור תושבי העיר. במסגרת הפרויקט תיבנה שכונת מגורים חדשה על דרך שיבא, בסמיכות לקריית החינוך החדשה, ותחבר בין השכונות המבוקשות קריית קריניצי ורמת אפעל.

במסגרת המתחם הראשון יוקם מתחם מגורים הכולל חמישה בנייני מגורים בני 160 דירות, מעל קומת מסחר וחניון תת קרקעי. על הפרק ממתין מתחם סמוך נוסף לאישור הוועדה המקומית, שיכלול חמישה בניינים בני 237 דירות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל –
הירשמו כאן

 

מחיר למשתכן ברמת-גן
מחיר למשתכן ברמת-גן

סה”כ משווקות כ-397 דירות במסגרת הפרויקט, 102 מתוכן לבני העיר רמת-גן. במכרז “מחיר למשתכן” בשכונת קריית חינוך זכתה חברת סלע-איסתא נדל”ן, כשעל תכנון הפרויקט הופקד משרד האדריכלים יסקי, מור סיוון.

שכונת קריית חינוך ברמת-גן, שבה יוקם פרויקט המגורים החדש, ממוקמת לאורך שדרות רפאל איתן, בחלקה המזרחי של העיר, מערבית לבית החולים שיבא. בשכונה מתוכננת קריית חינוך חדשה, הראשונה מסוגה בארץ, במסגרתה יוקם תיכון עירוני לאורך שטח ציבורי פתוח. בחודשים האחרונים החלה עיריית רמת-גן בהקמתה של קריית חינוך יחידה מסוגה בארץ, שתאפשר לכל תלמיד ותלמידה להרחיב את ידיעותיו בתחומים שונים, בלמידה עצמית ובדרכי הוראה מגוונות. בנוסף, הקמפוס יאפשר לתלמידים ליהנות ממרחב אקדמי ייחודי באמצעות תכניות לימוד משותפות עם בית חולים שיבא ועם אוניברסיטת בר-אילן.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן  ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר

ראש עיריית רמת-גן: “אני שמח לקדם פרויקט חשוב זה בתחומיה של רמת-גן, ששמה בראש מעייניה את טובת תושבי העיר הצעירים. מתן העדיפות לבני המקום תאפשר למשפחות הצעירות הברוכות למלא את העיר, לרכוש דירות במחירים מופחתים ולבנות את ביתם ואת עתידם. אין לי ספק כי שילוב של אוכלוסייה צעירה בשכונה איכותית כמו קריית החינוך, תזניק את העיר לשיאים חדשים”.

סגנית ראש עירית רמת-גן ויו”ר ועדת משנה לתכנון ובנייה, אביבית מאור נמרודי: 
“מדובר בבשורה של ממש שתאפשר להחזיר את הרמת-גנים לעיר ותעניק להם את האפשרות לחנך את דור ההמשך בעתודת קרקע יוקרתית, צעירה וצומחת. רמת-גן תמשיך את תנופת ההתחדשות, תוך גיבוש תכניות אב לכל שכונות העיר והסתכלות עתידית על צרכיהם של התושבים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות
לקריאת כל התגובות

2 comments

  1. איפה נרשמים להגרלה של מחיר למשתכן בר”ג?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רכב הטיוטה שנגנב | צילום: באדיבות משטרת ישראל

גנב טיוטה מרח’ תל חי, פגע ב-11 מכוניות – ונעצר בתום מרדף רגלי (סרטון)

תפריט נגישות