יום שישי , מרץ 29 2024

כתב אישום בפרשת חלפן הכספים בן ה-74 מרחוב המתמיד בעיר

לפי כתב האישום השודדים נכנסו לציינג' עוטים מסכות ולבושים אפודות כתומות זוהרות, היכו את החלפן מספר פעמים בראשו, נטלו 510,000 שח במזומן ונמלטו מהזירה.

מעצר החשוד. אילוסטרציה
מעצר החשוד. אילוסטרציה

כתב האישום של שוד חלפן כספים שהוגש נגד תושב תל אביב יכול היה בהחלט לשמש סצינה מסרט הוליוודי. בכתב האישום שהוגש לבית משפט המחוזי בתל אביב  נטען כי החלפן  עוסק בניכיון שיקים ממשרדו, שברחוב המתמיד 28 ברמת גן ובינו לבין המתלונן קיימת היכרות מוקדמת וקשרים עסקיים במסגרתם נהג הנאשם לנכות שיקים אצל המתלונן.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


מכתב האישום עולה כי בחודש ספטמבר האחרון  קשר הנאשם עם אחרים, שזהותם אינה ידועה למשטרה והפרקליטות, לשדוד מהמתלונן סך של 510,000 ש”ח תחת מסווה של עסקה לניכיון שיקים.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל –
הירשמו כאן

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן  ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר


במסגרת הקשר ולשם קידומו, בסוף  התקשר הנאשם אל, בנו של המתלונן  וטען בפניו בכזב כי ברצונו לנכות שלושה שיקים ע”ס כולל של כ- 487,564 ₪. הנאשם שלח לבן את צילום השיקים למכשיר הנייד שלו וביקש ממנו להכין כסף מזומן בשווי השיקים

בכתב האישום נטען כי ביום שלמחרת. הנאשם התקשר לחלפן, בכדי לוודא שיש ברשותו את הכסף המזומן, כפי שסוכם יום קודם עם בנו, במקביל, עדכן אותו כי הוא מחכה לשליח שיביא עמו את השיקים.

במסגרת הקשר ולשם קידומו, הגיעו השודדים האחרים ברכב טויוטה  וחנו ברחוב המתמיד ברמת גן, סמוך לדירתו של המתלונן.  בינתיים המתלונן והנאשם נכנסו למשרד הממוקם בדירה ולאחר שהם התיישבו האחד מול השני, כששולחן חוצץ בניהם, הניח המתלונן על השולחן שקית אטומה ובה סך של 510,000 במזומן  שהכין מבעוד מועד, לבקשתו של הנאשם, והחל לבדוק את השיקים לאחר שהנאשם חתם עליהם.

לפי כתב האישום באותה העת ובמקביל, יצאו האחרים מהרכב כשהם עוטים מסכות על פניהם ולבושים באפודות כתומות זוהרות, עלו לדירתו של המתלונן, נכנסו למשרד בדירתו, היכו את המתלונן בראשו מספר פעמים ופצעו אותו באפו, נטלו עמם את השקית וברחו מהמקום באמצעות הרכב לאחר מכן נטל הנאשם את השיקים וברח מהמקום. בהמשך, אותר הנאשם על ידי המשטרה  במסגד הסמוך לביתו, שברחוב התורן 10 ביפו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סבבוס צילום נטלי פורטי

סבבוס רמת גן עובר לשעון קיץ: לוחות הזמנים המעודכנים

תפריט נגישות