יום שישי , מרץ 29 2024

אביהוא בן משה: ”להצביע לישראל זינגר לראשות העיר”

אביהוא בן משה וסיעתו "הרמתגנים עם אביהוא" תומכים בראש העיר, ישראל זינגר

אביהו בן משה וישראל זינגר
צילום ארכיון - זינגר ובן משה

אתמול הודיע אביהוא בן משה כי הוא וסיעתו “הרמתגנים עם אביהוא” תומך בראש העיר ישראל זינגר בבחירות לראשת עיריית רמת-גן, שיערכו ביום שלישי הבא, 13.11.18.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל –
הירשמו כאן



אביהוא בן משה: “לאחר שישבנו עם שני המועמדים כדי לקבל החלטה נכונה עבור ציבור הבוחרים שלנו, החלטנו להביע תמיכה במועמד שיגשים את החזון שלנו לעיר. שני הנושאים המרכזיים שעמדו במרכז סדר יומנו במערכת הבחירות היו מהפכת הניקיון בעיר וטיפול שורש בכל מה שקשור לנושא הצהרונים והמועדוניות במפעלי בית עמנואל.

לצד כל זה עמד גם נושא מכירת העיר לרשימת ש”ס והשתלטותה על שירותי הדת בעיר, כפי שנחתם בין המועמד השני לש״ס ערב הבחירות. לאחר בחינה של מכלול הנושאים, הגענו למסקנה כי מועמדנו לראשות העיר הוא ישראל זינגר שיפעל להגשים את החזון של רשימתנו. אנו קוראים לכל תומכינו להגיע ביום שלישי הבא 13.11.18 ולהצביע לישראל זינגר לראשות העיר, לקדנציה טובה יותר”.


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן  ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר


ראש העיר ישראל זינגר: ” אביהוא בן משה מביא עמו ניסיון עשיר בעשייה עירונית, יושר אישי ומחויבות עמוקה לתושבים. אין לי ספק שהצטרפותו של ידידי אביהוא, מסמלת את התחזקות תושבי העיר, הרמת גנים. נמשיך להתעצם, עם הצטרפותן של רשימות נוספות שיביעו את תמיכתן בי להמשך עשייתנו עבור תושבי רמת-גן”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סבבוס צילום נטלי פורטי

סבבוס רמת גן עובר לשעון קיץ: לוחות הזמנים המעודכנים

תפריט נגישות