יום חמישי , אפריל 18 2024

ילדה צעקה על בת הארבע שלי שהיא צריכה ללכת מהגינה”: הדתה בר”ג

שרון בתה הקטנה הגיעו לבילוי בגינה שליד הבית. לפתע בתה רצה אליה בבכי ואחריה רצה ילדה בת 7. "את לבושה לא צנועה ולא יכולה להיות פה", צעקה הילדה על ביתה של שרון. עשרות תושבי בני ברק מציפים את הפארק בנווה מרום

הדתה בר''ג. התמונה להמחשה בלבד.
הדתה בר''ג. התמונה להמחשה בלבד.

רונית שרון בת ה-48 המתגוררת ליד מרום נווה ברמת גן שיצאה עם בתה בת ה-4 לגן השעשועים בשבוע שעבר לא ציפתה שהבילוי התמים בגינה יוביל את בתה לבכי. “אני חוצה את הכביש לפארק, אנחנו קוראים לזה הבית השני”. הילדה שיחקה במגלשות הגבוהות “כשפתאום היא רצה אליי ואני רואה ילדה בת שש או שבע רצה אחריה”, אמרה שרון. לדבריה, “חשבתי שקרה משהו או שהן רבו. היא ילדה עדינה ורגישה, שיר הרגשתי שמשהו לא בסדר”.

 



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות רמת גן – להצטרפות
כל כותרות השבוע ישירות למייל – הירשמו כאן


בת השבע שהייתה לבושה בשמלה ארוכה וגרביונים אטומים שרצה אחריה אמרה לשרון כי “בתך לבושה באופן לא צנוע, רואים לה את כל הגוף. היא לא יכולה להיות כאן ככה”. שרון הלבישה את בתה בגופייה ושורט כיוון שחם בחוץ, הן ירדו לשחק בגינה ברמת גן, בשכונה חילונית לחלוטין.

 

הפוסט שכתבה האם
הפוסט שכתבה האם

“הבת שלי לא הבינה למה היא התכוונה, אך בגלל הטון המאיים של הילדה בת השבע והתקיפות היא נבהלה מאוד והחלה לבכות”, הוסיפה שרון. “אמרתי לבת השבע שתקפה מילולית את בתי שתלך לאמא שלה, תוך כדי שנאי מנסה להרגיע את ביתי”, אמרה. לדבריה, “הסברתי לביתי שהיא מדברת שטויות שלא התכוונה אליהן, אך זה לא עזר וביתי לא רצתה לשחק יותר בגינה באותו היום”.

אין זה המקרה הראשון של הדתה ששרון נתקלת בו, אך מדובר בפעם הראשונה שמעירים לבתה הקטנה. “בדרך כלל אם מדובר במבוגר אני עונה, אך בגלל שזה בא מילדה לא עניתי, הייתי מרוכזת בלהרגיע את הבת שלי. רציתי לפנות להורים שלה אבל לא ראיתי אותם”, הוסיפה שרון.


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – רמת גן  ניוז
רוצים להגיב לכתבה, כנסו לקבוצה  – רמת גן ניוז – כל מה שקורה בעיר


“אני מרגישה שזה הפך למלחמה יום יומית, הם מגיעים מבני ברק לגינה בהמוניהם. אין לילדה שלי מתקן פנוי, אנחנו יושבים כמו בצד, בזמן שנאי משלמת כאן ארנונה בשביל שהתקנים יבנו ויתוחזקו”, טענה שרון. לדבריה, “הם זורקים לכלוך על הרצפה, זורקים אריזות אוכל, לוקחים את הילדים שלהם לעשות צרכים על הדשא בין העצים ולא מנקים אחריהם, מפצחים גרעינים”.

“לפעמים בגינה הם נועצים מבטים, זורקים הערות ומתלחששים בניהם, במיוחד אם הם רואים אותי מדליקה סיגריה, הם גורמים להרגיש כאילו אני לא בסדר”, הוסיפה שרון. “אם אני צריכה להיכנס לבני ברק אני מתלבשת צנוע כי אני מכבדת אותם. שאם אתם לא רוצים שאנחנו נכנס לכם אז לבוא לפה זה בסדר?”, סיכמה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור. אלכסנדרה גונדרסון | צילום: באדיבות משטרת ישראל

המשטרה מבקשת את סיוע הציבור באיתור בת 38 מרמת גן

תפריט נגישות