יום חמישי , אפריל 18 2024

יומן מסע: מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך ביקרה במערכת החינוך המקומית

מערכת החינוך המקומית זוכה למחמאות. בתום ביקורה, שהתקיים תחת הכותרת "מסע לעולמו של הפרט", אמרה חיה שיטאי: "שיטות העבודה מוכיחות את עצמן"

חיה שיטאי בהאב החינוכי
חיה שיטאי בהאב החינוכי

מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך, הגברת חיה שיטאי, הגיעה לביקור ברמת-גן. הביקור, שהתקיים ביום חמישי ה-7.6.18, תחת הכותרת “מסע לעולמו של הפרט”, עסק בראיית הפרט בתוך מערכת החינוך העירונית. את הביקור ליוו תלמידים, מורים, מנהלת אגף החינוך, מנהלי מחלקות ומפקחי משרד החינוך. הביקור החל בסיור ב”מרכז  לגיל  הרך  ברמת  עמידר”, שם הוצג בפני שיטאי מערך המרכזים, אשר מספק מענה הוליסטי לילדים בגילאי לידה עד 6 עם קשיים התפתחותיים ולהוריהם, בתחומי האיתור, המניעה והטיפול.

באמצעות כל התחומים הפרא-רפואיים המוענקים במקום תחת קורת גג אחת. כמו כן, הוצג הקשר ומערך התמיכה בין צוותי הגנים, ההורים ומטפלי המרכז לגיל הרך, המשמש כעוגן קהילתי להתפתחותם של הילדים. במהלך הביקור במרכז הוצגה התפיסה והמעשה החינוכי בגני הילדים, הנגזרים ממודל רמת-גן לחינוך, “הגן הזה הוא אני”, לפיו טיפוח כל ילד וילדה מחזקותיו מעצים את מסוגלותם להתמודד עם האתגרים השונים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


לכתבות נוספות:
בעקבות פניית ועד ההורים העירוני: הוזלה במחיר האולמות לטקסי הסיום
בעקבות מותה של יסמין: הפגנת הורים מגוש דן תתקיים הערב מול קריית הממשלה

מייקרספייס במנחיל
מייקרספייס במנחיל

בנוסף, הוצגה הייחודיות של כלל המרכזים לגיל הרך הפועלים ברמת-גן, שבאמצעות אגף החינוך מאפשרים ומקדמים רצף חינוכי ושיתופי פעולה עם מסגרות שונות – החל ממעונות וגני הילדים ועד הכניסה לכיתה א’. מהמרכז לגיל הרך המשיך הביקור לבית ספר “המנחיל”, שם נערך מפגש ושיח עם התלמידים והוצגו מתחמי ה”מייקרספייס”, המאפשרים לתלמידים ליזום וליצור באמצעות כלים טכנולוגיים ומכניים.

משם המשיך הביקור לבית ספר “אורה מודיעים”, תוך התמקדות במענה לפרט, ברמת התלמיד, המורה וההורה. במהלך המפגש הציגה מנהלת בית הספר את תמונת ההישגים לזכאות בבגרות שעלו בשנת הלימודים תשע”ז, התייחסה להשקעה בהון האנושי ובקידום הלמידה בשלוש השנים האחרונות.

המרכז לגיל הרך ברמת עמידר
המרכז לגיל הרך ברמת עמידר

כמו כן, הוצגה כיתת מב”ר שלאחרונה עוצבה על ידי התלמידים וביוזמתם. הביקור הסתיים ב-HUB החינוכי במרכז פסג”ה, שם נערך שיח משותף עם מנהלת המחוז, בהשתתפות כל מנהלי בתי הספר בעיר רמת-גן ורכזות אשכולות הגנים.

חיה שיטאי סיכמה את הביקור: “רמת-גן מצליחה להפתיע אותי בכל פעם מחדש. העיר, מלבד היותה חדשנית ופורצת דרך, מתמקדת בפרט, בתלמיד הבודד ובהשתלבותו המיטבית במערכת החינוך. התרשמתי עמוקות מהפעילות המתבצעת בבתי הספר בנושא ומשיטות העבודה שמוכיחות את עצמן.”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור. אלכסנדרה גונדרסון | צילום: באדיבות משטרת ישראל

המשטרה מבקשת את סיוע הציבור באיתור בת 38 מרמת גן

תפריט נגישות