יום רביעי , אפריל 17 2024

יזם בנייה: פנו גני ילדים מהשטח שלי

פרסום ראשון - יזם נדל"ן דורש לפנות במיידי, ארבעה גני ילדים משטחו ברחוב אלימלך ברמת גן. לאן יועברו גני הילדים זאת השאלה הגדולה?

יזם נדלן ביקש לפנות גני ילדים ברמת גן
אילוסטרציה

מה יהיה עם ילדי הגנים פסיפס וניצן שאמורים להתפנות? אתר רמת גן גבעתיים ניוז מביאים את הדרישה של יזם הנדלן לפנות את גני הילדים. ממתחם הבתים המשומרים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

הצטרפו לדף הפייסבוק שלנו


הסיפור של “בית היתומות” ברחוב אלימלך 7-9 מתחיל ב- 1937, אז תרם אלימלך דבורקין, אחד ממייסדי העיר ר”ג, מגרש בבעלותו לטובת הקמת בית יתומים. בני הזוג אלימלך וחנה דבורקין היו חשוכי ילדים, וקולות הצחוק והשמחה של ילדי בית היתומים הסבו להם אושר רב. עם פטירתם הורישו בני הזוג את הנכס לאגודת בתי יתומים ע”ש בלובשטיין, והוא נרשם כהקדש עליו ניתן לבנות רק בית יתומים.

השטח בגודל 5 דונם נרשם כמיועד לבנייה ציבורית ועליו בניינים לשימור. היום נמצאים באותם מבנים מספר גני ילדים . במהלך השנים, לטשו עיניים אל השטח הגדול קבלנים ויזמים שונים, ולבסוף הוא נמכר בסכום של כ- 40 מיליון ש”ח.

יזם נדלן ביקש לפנות גני ילדים ברמת גן

לחץ לא מתון
מכירת השטח נעשתה בימי ראש העיר צבי בר, ולוותה בהבטחה שניתן יהיה לבנות בשטח מגדל מגורים. אבל מאז קרו כמה דברים בעיר ר”ג, צבי בר פינה את מקומו, והשטח המשיך לעמוד ללא שימוש. לבסוף העירייה החליטה לשכן במבנים לשימור ארבעה גני ילדים. לפי גורמים בעירייה, ליזם הובהר כי לא יאושר לו לבנות בשטח מבני מגורים אלא רק מבנים ציבוריים.

לאחרונה דרש היזם לפנות משטחו את גני הילדים. כידוע, ברמת גן, ישנו מחסור גדול במבני ציבור לגני ילדים.

בעיריית ר”ג אישרו את הדברים: אכן התקבלה דרישת פינוי המקרקעין מבא כוחם של בעלי החלקה, ועיריית רמת-גן בוחנת דרישה זו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@rgg-news.co.il

לכתבה זו התפרסמו 0 תגובות
לקריאת כל התגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כרמל שאמה הכהן. צילום (ארכיון) דוברות עיריית רמת גן

שאמה הפסיד בתביעה בגלל תגובה בפייסבוק: “עלול להשפיל את התובע”

תפריט נגישות